Tydzień I: „Jak wyglądał
świat przed milionami lat”
dziecko:
-słucha w
skupieniu opowiadania;
-rozróżnia
wygląd wybranych dinozaurów;
-słucha
uważnie poleceń nauczyciela;
-układa
rytmy według podanego wzoru.
Tydzień II: „Mijają dni, miesiące, lata”
dziecko:
-podaje przykłady sytuacji, po których możemy poznać,
ze mija czas;
-kontynuuje rozpoczęty rytm;
-zgodnie współdziała z innymi dziećmi w zespole;
-wykonuje prace plastyczna;
-układa z krążków rytm przedstawiający następstwo dnia
i nocy oraz pór roku.
Tydzień
III:
„Babcia i
dziadek”
dziecko :
-wyjaśnia
kim są babcia i dziadek dla rodziców;
-śpiewa
piosenkę;
-uczestniczy
w uroczystości dla babci i dziadka;
-podaje
przykłady zabaw, w które można się bawić z babcią i dziadkiem.
Tydzień IV: „Zima i zwierzęta”
dziecko:
-wyjaśnia,
dlaczego w czasie zimy należy pomagać zwierzętom leśnym;
-uczestniczy
w zabawie przy piosence;
-rozróżnia
i nazywa wybrane zwierzęta;
-opisuje
wygląd, sposób życia i odżywiania wybranych zwierząt;
-poprawnie
wykonuje ćwiczenia gimnastyczne.
Piosenka miesiąca:
świetnie biega, nieźle pływa
dobrze wie, co słychać w świecie
bo się zna na Internecie
Ref. Babcia, babcia, ukochana
babcia, babcia, roześmiana
jeszcze wnukom siły doda. x2
2. Z dziadkiem lubię łowić ryby
albo walczyć tak na niby
z nim zdobywam górskie szczyty
bo to kompan znakomity
Ref. dziadek, dziadek ukochany
dziadek, dziadek niezrównany
dziadek życia wciąż ciekawy
zawsze chętny do zabawy. x2
Wiersz miesiąca:
Pędzą
wnuki ulicami, z ogromnymi laurkami.
Te laurki pełne kwiatków są dla wszystkich babć i dziadków.
A dziadkowie wraz z babciami
już czekają przed domami.
Przez lornetki patrzą w dal
wystrojeni jak na bal.
Te laurki pełne kwiatków są dla wszystkich babć i dziadków.
A dziadkowie wraz z babciami
już czekają przed domami.
Przez lornetki patrzą w dal
wystrojeni jak na bal.